آموزش نرم افزار حسابداری سحا (تعریف حساب بانکی)
آموزش تعریف حساب بانکی در نرمافزار حسابداری سحا
در نرمافزار حسابداری سحا، برای ثبت و مدیریت حسابهای بانکی مراحل زیر را طی کنید:
مراحل تعریف حساب بانکی
1. از سربرگ تعاریف اولیه وارد شوید.
2. روی دکمه تعریف حساب بانکی کلیک کنید.
3. در صفحه باز شده، روی دکمه درج کلیک کنید.
انتخاب یا افزودن بانک
4. از لیست موجود، بانک مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
5. اگر بانک مورد نظر در لیست وجود نداشت:
– روی علامت ➕ کلیک کنید.
– در فیلد «عنوان بانک» نام بانک را وارد کرده و دکمه ذخیره را بزنید.
– سپس بانک جدید را از لیست انتخاب کنید.
ثبت اطلاعات حساب بانکی
6. شماره حساب بانکی را وارد نمایید.
7. در قسمت حساب تفضیلی بانک:
– اگر قبلاً حساب تفضیلی تعریف شده است، آن را انتخاب کنید.
– اگر حساب تفضیلی موجود نبود:
– روی علامت ➕ کنار فیلد کلیک کنید.
– حساب تفضیلی جدیدی برای بانک تعریف نمایید.
نکته مهم
پر کردن سایر فیلدهای موجود در این فرم اختیاری است و بسته به نیاز میتوانید آنها را تکمیل کنید.
کاربران گرامی نرمافزار حسابداری شرکت پژواک، در صورتی که به آموزش نرم افزار و استفاده از خدمات پشتیبانی نرم افزار جامع اتحادیه ها و اتاق اصناف سحا نیازمند باشید، میتوانید با شماره 07191008884 یا 09033668884 تماس حاصل فرمایید. تیم پشتیبانی ما با کمال میل آماده است تا به سوالات شما پاسخ دهد و شما را در بهرهبرداری بهینه از نرمافزارهای شرکت پژواک یاری نماید. با ما تماس بگیرید تا تجربهای راحت و مؤثر از خدمات پس از فروش نرمافزار حسابداری را برای خود فراهم آورید.




