آموزش نرم افزار حسابداری سحا (درآمد متفرقه)
آموزش نحوه ثبت درآمدهای متفرقه در نرمافزار سحا
1.دسترسی به بخش دریافت متفرقه
برای ثبت درآمدهای متفرقه یا درآمدهای حاصل از خدمات غیرموظف، ابتدا از سربرگ دریافت / پرداخت، قسمت دریافت متفرقه وارد شوید.
2. ثبت درآمد جدید
در صفحه باز شده، برای ثبت درآمد جدید، بر روی دکمه درج که در پایین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
3. تکمیل فیلدهای مربوطه
در این مرحله، فیلدهای موجود در صفحه را به ترتیب تکمیل کنید:
– طرح تسهیم: اگر این درآمد نیاز به تسهیم دارد، گزینه طرح تسهیم را فعال کنید.
– هزینه ابلاغ: اگر از این درآمد مبلغی بابت هزینه ابلاغ کسر میشود، مبلغ مربوطه را در فیلد هزینه ابلاغ وارد کنید.
4. تکمیل اطلاعات بستانکار
در بخش بستانکار، تکمیل فیلدهای زیر اختیاری است:
– کد ملی
– موبایل
– عنوان تابلو
5. ورود مبلغ و انتخاب حساب
مبلغ مربوط به درآمد را وارد کرده و در قسمت حساب، حساب تفصیلی مربوط به این درآمد را انتخاب کنید.
اگر حسابی برای این درآمد تعریف نکردهاید، از آیکن افزودن کلیک کنید تا حساب جدیدی اضافه نمایید.
6. ثبت اطلاعات
پس از تکمیل اطلاعات، بر روی دکمه درج در لیست کلیک کنید. در انتها، برای ذخیره اطلاعات، دکمههای ذخیره یا ذخیره و چاپ را از پایین صفحه انتخاب کنید.
7. تایید و تبدیل به سند حسابداری
ردیف دریافت متفرقه که ثبت کردهاید، در لیست نمایش داده خواهد شد. برای تایید و تبدیل این ردیف به سند حسابداری، به کارتابل حسابدار مراجعه کنید.
کاربران گرامی نرمافزار حسابداری شرکت پژواک، در صورتی که به آموزش نرم افزار و استفاده از خدمات پشتیبانی نرم افزار جامع اتحادیه ها و اتاق اصناف سحا نیازمند باشید، میتوانید با شماره 07191008884 یا 09033668884 تماس حاصل فرمایید. تیم پشتیبانی ما با کمال میل آماده است تا به سوالات شما پاسخ دهد و شما را در بهرهبرداری بهینه از نرمافزارهای شرکت پژواک یاری نماید. با ما تماس بگیرید تا تجربهای راحت و مؤثر از خدمات پس از فروش نرمافزار حسابداری را برای خود فراهم آورید.




