آموزش نرم افزار حسابداری سحا (پرداخت متفرقه)
آموزش نحوه ثبت هزینههای متفرقه در نرمافزار سحا
1. دسترسی به بخش پرداخت متفرقه
برای ثبت هزینههای متفرقه، ابتدا از سربرگ دریافت / پرداخت وارد شوید و سپس دکمه پرداخت متفرقه را کلیک کنید.
2. ثبت هزینه جدید
در صفحه باز شده، برای ثبت هزینه جدید، بر روی دکمه درج که در پایین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
3. تکمیل فیلدهای ضروری
در صفحه جدیدی که مشاهده میکنید، باید تمامی فیلدهای ستارهدار را تکمیل کنید.
4. انتخاب حساب تفصیلی هزینه
در بخش بدهکار، فیلد عنوان هزینه را انتخاب کرده و حساب تفصیلی مربوط به هزینه مورد نظر را از لیست انتخاب کنید.
در صورتی که حساب تفصیلی مورد نظر از قبل تعریف نشده باشد، بر روی آیکن افزودن کلیک کرده و حساب تفصیلی جدید را در گروه هزینه تعریف کنید.
5. ورود مبلغ و ثبت هزینه
پس از وارد کردن مبلغ در قسمت بدهکار، بر روی دکمه درج در لیست کلیک کنید.
6. انتقال به صفحه ثبت سند حسابداری
با زدن دکمه ذخیره، به صفحه ثبت سند حسابداری منتقل خواهید شد. در این صفحه، میتوانید متناسب با نیاز، گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و در نهایت دکمه تایید را بزنید.
کاربران گرامی نرمافزار حسابداری شرکت پژواک، در صورتی که به آموزش نرم افزار و استفاده از خدمات پشتیبانی نرم افزار جامع اتحادیه ها و اتاق اصناف سحا نیازمند باشید، میتوانید با شماره 07191008884 یا 09033668884 تماس حاصل فرمایید. تیم پشتیبانی ما با کمال میل آماده است تا به سوالات شما پاسخ دهد و شما را در بهرهبرداری بهینه از نرمافزارهای شرکت پژواک یاری نماید. با ما تماس بگیرید تا تجربهای راحت و مؤثر از خدمات پس از فروش نرمافزار حسابداری را برای خود فراهم آورید.




