منو

شرایط ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران نرم افزارهای حسابداری پژواک

4.7/5 - (3 امتیاز)
فعال سازی قفل

آدرس دفتر شیراز (ملاصدرا) گروه مهندسی نرم افزار پژواک جهت دریافت خدمات حضوری: خیابان ملاصدرا، ابتدای خیابان هدایت، ساختمان پرنس، طبقه اول، واحد 2

شرایط ارائه خدمات پشتیبانی

1.‌ دوره پشتیبانی (در صورت استفاده و یا عدم استفاده کاربر از نرم‌افزار) از زمان:

الف) خرید نرم‌افزار    یا ب) فعال سازی مجدد دوره پشتیبانی نرم افزار       یا ج) خرید بسته خدمات پشتیبانی           یا د) خرید کارت خدمات پشتیبانی طلایی

آغاز می‌شود. خدمات پشتیبانی ائم از:

الف) حضوری در محل کاربر                      ب) حضوری در محل پژواک                       ج) غیر حضوری از طریق تلفن یا اینترنت

مطابق با شرایط زیر ارائه می گردد:

        الف) فعال بودن دوره پشتیبانی سریال قفل نرم افزار:

در این صورت کاربر صرفاً می تواند در ساعات اداری و ساعات فعالیت واحد پشتیبانی با تماس به شماره های ثابت این واحد نسبت به دریافت خدمات پشتیبانی اقدام نماید، همچنین امکان دانلود و نصب بروزرسانی های نرم افزار برای کاربر در این بازه زمانی به صورت نامحدود و رایگان می باشد.

تذکر: لازم به ذکر است در صورتی که کاربر بخواهد انجام عملیات دانلود و بروزرسانی توسط واحد پشتیبانی پژواک انجام گردد، هزینه این خدمت طبق تعرفه دریافت می گردد.

        ب) خرید یکی از بسته های خدمات پشتیبانی (استاندارد، پیشرفته یا حرفه ای) یا خرید کارت طلایی خدمات پشتیبانی:

مطابق با جدول مربوط به هر بسته خدمات پشتیبانی مندرج ،بدون هزینه اضافی دیگر انجام خواهد شد.

        ج) برخورداری از کارت های ویژه خدمات پشتیبانی:

ممکن است در زمان خرید یا به هر دلیل دیگر قبل، حین یا پس از خرید کارت ویژه خدمات پشتیبانی با موضوع مشخص به کاربر اعطاء گردد، در این صورت خدمت موضوع کارت به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

2.‌ گارانتی سخت‌افزارهای (دارای گارانتی و ضمانت توسط شرکت اصلی) فروخته و تحویل شده توسط پژواک، پس از تحویل به کاربر، در مدت زمان تحت گارانتی (طبق برگ خرید یا کارت گارانتی) توسط مرکز خدمات پس از فروش همان سخت‌افزار و به عهده شرکت گارانتی کننده می‌باشد و در حیطه وظایف پژواک نیست.

3.‌ در صورتی که بستر سخت‌افزاری کاربر، شرایط لازم برای نصب و راه اندازی نرم‌افزار را نداشته باشد، ضمن اطلاع به وی از نصب نرم افزار خودداری خواهد شد.

4.‌ مشکلات مرتبط با زیر ساخت‌های برق، شبکه و اینترنت در محل کاربر در حیطه وظایف پژواک نمی باشد.

5.‌ در صورت سلب امتیاز شماره سریال قفل در وب سایت محصولات نرم‌افزاری پژواک pejvakproduct.ir، ارائه خدمات به کاربر انجام نخواهد شد و لازم است کاربر از واحد مالی یا پشتیبانی پژواک علت سلب امتیاز شدن سریال قفل را جویا شده و نسبت به رفع آن اقدام نماید.

6.‌ نصب و راه اندازی و آموزش ویژگی های اضافی و قابلیت های جدید که بعداً توسط کاربر خریداری می گردد شامل هزینه می باشد و هزینه های مربوطه مطابق تعرفه آن ها دریافت می‌گردد.

7.‌ نحوه پشتیبان گیری نرم افزار طی آموزش های اولیه به کاربر آموزش داده می‌شود بنابر این مسئولیت پشتیبان گیری و محافظت از اطلاعات به هر شکل و در هر زمان صرفاً بر عهده خود کاربر است.

تذکر مهـــم: در صورتی که کاربر هزینــه سالیانه فعال ســـازی دوره پشتیبانــی نرم افــــزار را پرداخت نکرده باشد امکان استفاده از بسته هــــای بروزرســـــانی نرم افزار و دریافت هیچ نوعی از خدمات پشتیبانی رایگان برای وی وجود نخواهد داشت، لیکن عملکرد نرم افزار بدون هیچ اختلالی ادامه خواهد یافت همچنین کاربر می تواند با پرداخت موردی و مطابق با تعرفه، خدمت مورد درخواست خود را دریافت نماید.

تذکر: در صورتی که هزینه فعال سازی دوره های یک ساله پشتیبانی در پایان هر دوره پرداخت نگردد، هزینه فعال سازی مجدد، در زمان پرداخت متناسب با تعداد روزهای تأخیر و به صورت روزشمار محاسبه می گردد.

تذکر: در صورت سوختن یا عدم کارکرد صحیح قفل سخت افزاری با ارائه لاشه قفل، به صورت رایگان قفل جایگزین ارائه می گردد.

تذکر: با توجه به این که قفل سخت افزاری با سریال منحصر به فرد متعلق به کاربر تنها مدرک مالکیت نرم افزار است لذا در صورت مفقود شدن قفل سخت افزاری، کاربر می بایست یک نرم افزار جدید خریداری نماید.

جهت فعال سازی نرم افزار حسابداری پرنس یا نرم افزار رستورانی زعفران، شماره سریال قفل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

فعال سازی نرم افزارهای حسابداری پژواک

کاربر گرامی نرم افزار حسابداری پژواک: به همراه نرم افزار یک کارت ضمانت و پشتیبانی نرم افزار حسابداری به شما ارائه می گردد.

نمونه روی کارت گارانتی و خدمات پس از فروش نرم افزارهای پژواک
نمونه (رو) کارت ضمانت و خدمات پس از فروش نرم افزارهای حسابداری پژواک
نمونه پشت کارت گارانتی و خدمات پس از فروش نرم افزارهای پژواک
نمونه (پشت) کارت ضمانت و خدمات پس از فروش نرم افزارهای حسابداری پژواک

کاربر گرامی نرم افزار حسابداری پرنس یا نرم افزار رستورانی زعفران، متناسب با بسته پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت پژواک که خریداری نموده اید کارت های ویژه ارائه خدمات پشتیبانی به شما ارائه می گردد.

کارت نصب و راه اندازی نرم افزار حسابداری پرنس یا نرم افزار رستورانی زعفران
کارت مخصوص نصب و راه اندازی نرم افزار
کارت آموزش نرم افزار پرنس یا آموزش نرم افزار زعفران
کارت مخصوص آموزش نرم افزار
کارت نصب و راه اندازی سخت افزار و تجهیزات فروشگاهی
کارت مخصوص نصب تجهیزات فروشگاهی
کارت مراجعه به محل کاربر نرم افزار حسابداری پرنس یا نرم افزار رستورانی زعفران
کارت مخصوص اعزام کارشناس پشتیبانی

کاربر گرامی، در زیر قیمت و ویژگی های هر یک از بسته های پشتیبانی ارائه گردیده است.

بسته های خدمات پشتیبانی گروه مهندسی نرم افزار پژواک
شرایط و ویژگی های بسته های خدمات پشتیبانی

شرایط خاص ارائه خدمات پشتیبانی

1.‌ در صورتی که کاربر یکی از بسته های فاقد ارائه خدمات در محل را داشته باشد، لیکن کارت های خدمات از جمله نصب و راه اندازی نرم افزار یا نصب و راه اندازی سخت افزار یا آموزش نرم افزار حسابداری را دارا باشد و متقاضی ارائه خدمات در محل باشد:

در این صورت کاربر می بایست علاوه بر پرداخت هزینه ایاب و ذهاب کارشناس پشتیبانی، معادل نصف هزینه خدمات مورد درخواست (مطابق تعرفه) را نیز پرداخت نماید.

2.‌ در صورتی که کاربر یکی از بسته های دارای ارائه خدمات در محل را داشته باشد:

هر نوبت ارائه خدمات در محل مشتری بدون احتساب زمان ایاب و ذهاب معادل 1.5 ساعت است و در این مدت زمان کلیه خدمات قابل انجام به کاربر ارائه می گردد.

بازدیدهای اخیر شما
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه آنلاین کلوزشاپ
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه آنلاین کلوزشاپ