اگر شما هم در حوزه برگزاری مراسم و تشریفات فعالیت میکنید، حتماً میدونید مدیریت قراردادها، سفارشها، اجاره وسایل و حتی انبارداری چقدر وقتگیر و پیچیده میشه.
با نرمافزار حسابداری پرنس – نسخه تشریفات مجالس پردیس همه چیز رو میتونید ساده، سریع و دقیق مدیریت کنید.
در این سری آموزشها، قدم به قدم با بخشهای اصلی نرمافزار آشنا میشید:
تعریف کالا: ورود تمام کالاها و خدمات مورد استفاده در مراسم تعریف اطلاعات پایه: تنظیمات اولیه برای شروع کار بندهای قرارداد: مدیریت جزئیات هر قرارداد با مشتری توضیحات مراسم: ثبت مشخصات کامل هر مراسم قرارداد و سفارش: مدیریت قراردادها و سفارشهای مشتریان اجاره تجهیزات: ثبت اجاره ظروف، میز، صندلی و سایر اقلام عملیات انبار: انبارداری دقیق مبتنی بر هر مراسم بررسی نیازمندیها: چه چیزهایی برای اجرای مراسم کم دارید؟ گزارشات: مشاهده گزارشهای مالی و عملیاتی برای تصمیمگیری بهتر
برای اطلاعات بیشتر و دریافت نرمافزار، به لینک زیر سر بزنید: