نرم افزار سحا (صدور چک)
صدور چک در نرم افزار حسابداری اصناف و اتحادیه سحا
مراحل صدور چک در نرمافزار حسابداری سحا به شرح زیر است:
ورود به بخش صدور چک: از سربرگ «دریافت/پرداخت» وارد شوید و روی گزینه «صدور چک» کلیک کنید. در صفحه جدید، روی دکمه «درج» در پایین صفحه کلیک کنید.
انتخاب حساب تفصیلی هزینه: در قسمت بالای صفحه، روی ذرهبین کلیک کنید و در صفحه جدید، نام حساب تفصیلی هزینه مورد نظر را جستجو و انتخاب کنید.
توجه: اگر برای چندین هزینه چک صادر میکنید، مراحل 3 و 4 را مجدداً تکرار کنید.
وارد کردن مبلغ و تاریخ پرداخت: پس از وارد کردن مبلغ و تاریخ پرداخت، روی دکمه «اضافه به لیست» کلیک کنید.
انتخاب سریال چک: در قسمت بستانکار، ابتدا سریال چک را انتخاب کنید. اگر دسته چک را تعریف نکردهاید، روی «به اضافه» کلیک کنید و مراحل تعریف دسته چک را انجام دهید.
بیشتر بخوانید: آموزش تعریف دسته چک در نرم افزار جامع اتاق اصناف (سحا)
تنظیم تاریخ سررسید: تاریخ سررسید و سایر فیلدهای ستارهدار را کامل کنید.
با توجه به تاریخ سررسید چک، یکی از گزینههای «اسناد پرداختنی» یا «بانک» را انتخاب کنید و در نهایت، روی دکمه «اضافه به لیست» و سپس «ذخیره» کلیک کنید.
با دنبال کردن این مراحل، میتوانید به راحتی چکهای مورد نظر خود را در نرمافزار سحا صادر کنید.
کاربران گرامی نرمافزار حسابداری شرکت پژواک، در صورتی که به آموزش نرم افزار و استفاده از خدمات پشتیبانی نرم افزار جامع اتحادیه ها و اتاق اصناف سحا نیازمند باشید، میتوانید با شماره 07191008884 یا 09033668884 تماس حاصل فرمایید. تیم پشتیبانی ما با کمال میل آماده است تا به سوالات شما پاسخ دهد و شما را در بهرهبرداری بهینه از نرمافزارهای شرکت پژواک یاری نماید. با ما تماس بگیرید تا تجربهای راحت و مؤثر از خدمات پس از فروش نرمافزار حسابداری را برای خود فراهم آورید.